daebak ^_^

Sunday, June 5, 2011

Semakin hampir~

Seminggu cuti ni, terasa otakku jammed je huarghhhhh.... Itu la aku, tak leh nak cuti lama sgt tanpa aktiviti yg lasak2 pasti otak aku menjadi jammed huhuhuhu Hari ni dah 5 Jun 2011.... tik..tok..tik..tok... tarikh itu semakin menghampiriku.... Tarikh apa?? Tarikh keramat aku lahir kat dunia ni la hihihi semakin tua la oittt.... Takut juga aku bila memikirkannya huhuhu ohhh tidakkkkkkkkkk!!!!! Sweet 24~ Tua sangat ke??? *_*

Selain hari tua.... Ulangtahun blog ini juga semakin hampir.. Tarikh bersejarah aku mmg cun je semua berlaku pada bulan 6... Hmmmm, ertinya peristiwa itu rupanya sudah hampir setahun juga berlalu..... Aduhhh, kenapa minda ini harus mengingati peristiwa itu???? Acap kali hati ini berkata 'Jangan diingati kisah itu' tapi minda sering menbawa hati untuk mengingati kisah itu.... Bersabarlah wahai hati.... Ia sudah menjadi sejarah buatku... " Ya, sejarah.... tidak salah untuk dingati kan?? Untuk dijadikan pedoman di masa hadapan"

Mingu depan juga sgt ku tunggu hehehe I'm fly again... Walaupun destinasinya sama je, aku ni ttp semangat kalau dah nak berjumpa dgn burung gergasi kesayanganku.. Shopping time!!!! hehehe mengira detik.... Rejab sudah.... Syaaban bakal muncul.... seterusnya Ramadhan.... Ya ALLAH, sangat ku tunggu bulan rahmat itu~

1 comment:

  1. Happy besday in advance.. :)
    i know i dun hav much time..
    so.. enjoy your besday later..
    bless your heart..
    blessing..
    Just me..

    ReplyDelete