daebak ^_^

Tuesday, June 7, 2011

Wake Up Team Sarawak!!!!

Sekarang ni tengah sibuk pasal Sukan Malaysia (SUKMA)... Teringat masa aku kecil dulu-dulu, wajib duduk depan TV layan SUKMA. Lagipun time sukan ni berlangsung mmg masa cuti sekolah.. So, aku dan adik-adik aku berkumpul ramai-ramai depan TV jadi pengulas berita sukan yg tidak bertauliah hehehe Sambil tu semangat sokong team Sarawak....

Itu situasi tahun dulu-dulu... Sekarang >>> Eh, bila pulak SUKMA ni mula, tak tahu pun eheee ( hari kedua baru aku perasan) semangat nak sokong team Swk.. Cepat-cepat check kedudukan terkini... @$E%^??<(& Pelik bin ajaib.. Biar betul... No.12???? Gila ke apa ni... Haprak betuiiii... Aku rasa atlit Swk masih mamai.. masih palau (mabuk)... Sebab kt Swk Gawai sebulan.... Adoyaiii kenapa teruk sangat!!!! 

Kecewa aku lihat prestasi Swk tu. Kalau ikut keputusan tahun-tahun yg lepas, Swk tak pernah weiii bawah dari no3.. Paling kurang pun no.2.... Selalu bersaing sengit dengan Selangor..... Ni pun aku lihat Selangor dah down gak.. Apa nak jadi ni?? Adoiiii Plezzzz Waku Up Athlit Sarawak!!!!!! Mana semangat anda??? Kami mahu JUARA!!!!!! Tolong bangun dari TIDUR!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. perut berat lagi...hahaha... mana leh lari, lompat atau main? tak larat..~~~wee

    ReplyDelete
  2. format baru x menyebelahi atlit srwk..sob sob..yeah..wake up la wei

    ReplyDelete