daebak ^_^

Friday, July 8, 2011

apa maksud mamat jambu??

'Eee jambunya mamat tu.... gggrrrrr syok kat dia..' Aku yg kolot>> ' Ha, jambu?? Apakah itu?? yang aku tahu buah jambu... sejak bila pulak mamat tu bertukar menjadi buah jambu???' lolsss hahaha itu adalah aku masa dulu kala... Adoiii, nampak tersangat la kolot kan??? Serius aku tak tahu pulak ada perkataan mamat jambu... kalau kacak... hensem... macho... biasa la bagi aku huhuhuhu *_*

Setelah diberi penjelasan oleh kawan aku masa study degree baru la aku faham maksud jambu itu~ Hahaha kecian betul kat aku.... Tapi apa yg best nyer kalau guna perkataan jambu... baik guna hencem ke, macho ke.. kacak ke.... bukan kah terus merujuk ke rah maksud tu... Kalau guna perkataan jambu... bagi yg faham ok la, tapi bagi yg sama spesies dgn aku ni??? hahahaha sgt susah hendak faham.... ( agaknya aku sorang je ke yg tak tahu maksud perkataan lain bagi jambu??? ) heeeeeeeee

List mamat yg jambu bagi aku......ohhhhhhhhhhhhhhhhhh, alangkah baiknya kalau aku boleh face to face dgn dia org ni>>>>

Kim Jeong Hoon ~ Aku mula minat kat mamat ni masa dia berlakon kat drama 'Princess Hours' sygnya time tu dia bukan hero utama... tapi aku ttp suka dia.... Ni picture terbaru KJH, masa ni dia berlakon utk latest drama dia 'I Need Romance'... Mamat ni mmg mantain muda la.... jangan tak sangka ye.... mmg baby-faced even umur dah menjangkau 30-an eheeee 
Kim Beom ~ comel sgt2.... mula suka kat kim bum masa dia berlakon dlm drama 'Boys Over Flower'.. mmg giler suka kat dia....sygnya dia muda la dari aku... hahahaha gataiiiii....@_@ kim bum ni baru 22 tahun la..... aku anggap dia adik je lahhhh ~
Lee Min Ho~ bersemangat waja.... baru jatuh cinta kat mamat ni lepas tengok aksi mantap dia dlm 'City Hunter'.. dulu jual mahal, sekarang aku mmg suka!!!!!!!!!!!! hahahaha saranghae min ho....
Itulah TOP 3 mamat jambu bagi aku.... amacam??? jambu tak bagi korang??? hmmm, yg k-4 bakal menyusul.... tapi skrg ni ngah usha dulu so tak leh nak kata aku suka dulu hahahahah perasan betoiiiii.... Lagipun pic terbaru mamat jambu no-4 tu xda lagi... eheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....

1 comment:

  1. aku ni orang Sabah...duk kat SBP(sekolah berasrama penuh..bru2 ni aku ikut KOLOKIUM PELAJAR PROJEK KHAS SBP 2012 d TIara Beach Resort Negri 9..D sne, aku jadi ketua satu grup pelajar la....tetibe, satu org kwan kte aku jambu...ak pun trus blank...
    ak pikir jambu tu lemah lembut bab buah jambu kan lembut senang nak mkan...rupanya dia kta ak 'hensem' eh btulkah??..ak pun tmbah konpius da...

    ReplyDelete