daebak ^_^

Friday, August 12, 2011

Asam Garam Dunia Blogger

Wah, melambak-lambak je n3 baru aku ari ni... Kalau tak, jangan harap ler aku nak menghupdate n3 bebagai... Inilah tandanya aku tak de keja.... So, bila tak de keja cari keje hihihi hari ni blog favourite aku tak update new n3 yg banyak... Aku rasa habis dah aku tinggalkan jejak kat semua blog favourite aku huhuhu

Setelah setahun lebih aku berjinak-jinak kat dunia blog ni... Mcm-mcm yg aku belajar.... Ye, aku akui 1tahun tu bukanlah satu tempoh yg boleh nak dikatakan senior atau blogger tegar... Aku berbelog ni lebih kepada senang nak blogwalking je.... Kalau nak cerita pasal nak naikkan trafik blog, aku mmg jauh panggang dari api... Aku tidak kejar follower yg berjuta-juta, nak kaut keuntungan dari iklan nuff.... bla... bla....

Kiranya aku berbelog ni tujuan utama ialah untuk dijadikan medium perkongsian ilmu, belajar perkara baru, ada la juga cuba berdakwah secara sedikit huhuhu Mudah kata ini belog peribadi aka Diary Hidup Aku..... Satu hari nanti boleh suruh anak... cucu... cicit kita baca kan....

Melalui pemerhatian aku la.... Berbelog ni ada bahananya gak... Lebih2 lagi kalau kita menyebarkan berita yg tak betul... ala-ala yg kta sendiri tak tahu sama ada sahih ke tak.... pastu timbul lah fitnah... then, mulut cot.. cet... cot... cet.... , sorang kata A, sorang lagi kata B... msg2 cuba nak bagi pendapat.... 

Kdg2 aku senyum sorang2 je bila baca benda mcm tu... Kelakar ada gak... rasa geram ada gak.... mmg kalau ikut hati nak menyampuk je, tapi aku lebih suka ambil langkah jadi silent reader... KECUALI lah kalau tiba2 hati aku berkata-kata, kekuatan dtg dari dalam... mmg aku akan muncul juga bagi pendapat....

Kesimpulannya, yang baik jadikan tauladan dan yg buruk jadikan sempadan hehehehe ^_^

No comments:

Post a Comment