daebak ^_^

Monday, August 29, 2011

my chingu officially 24 year old today ^_^

Tak disangka dan tak diduga, pejam celik hari ni dah 29 Ogos 2011 bersamaan dengan 29 Ramadhan.... Ini bermaksud hari ini lah hari terakhir umat Islam berpuasa di bulan Ramadhan ni... Terasa sayu je hati.... Malam semalam selesai sudah terawih yang terakhir untuk Ramadhan tahun ini.... Esok, Syawal pulak akan menyusul tiba.... Kegembiraan pasti terasa namun di hati sudah terbit rasa rindu pada Ramadhan.... *_*

Tahun 2011 ni kira keramat buat sahabat sejatiku... 29 Ogos 2011 jatuh di bulan terakhir Ramadhan dan di malam ambang Syawal... My chingu... Saengil chukka hamnida ^_^......................... This n3 special for my chingu... So, nak cakap bahasa ibunda ku.... bahasa Sarawak....

Khas Buat kitak Enot... (^_~)

Camat hari lahir fren... Wah, kitak officially 24 tahun ari tok... welcome to the group hahaha terasa tua sik Enot?? Sik nak... sah kita sentiasa muda bersama.............heeeeeeee Maok present sik Enot??? G umah kmk lak k dapat la hadiah hahaha Rasanya tahun lepas dah berik kek tok... tahun tok kmk nak berik kek yg sama gik.... kek favourite kitak..........




Hehehe gambar jak pun jadi nak??? hehehe Di kesempatan yang ada tok... Kamek nak padah... terima kasih sebab jadi best chingu untuk kmk.... Sentiasa ada bila kamek susah or senang... Menerima kamek seadanya... baik dan buruk kamek... Uwwwa tiba2 sedih tok... Lamak oo kita xjumpa.... huhuhu Rindu gilak ngan kitak............. Hanya kamu yg mengetahui diriku yg sebenar hehe chewahhhhh...

Sempena umur dah genap 24 tahun tok, kmk doakan kitak.... Biar success selalu.... bahagia dengan keluarga, kerjaya, kawan-kawan yang lain.... dan......... hehehe berjumpa dengan seseorang yang menyayangi diri kitak seadanya kerana ALLAH....( best na part tok... mun 'ore yg baca meme best arrr' hehehe) Moga kebahagiaan sentiasa dengan kita... Andai dilanda rasa gundah-gulana.... kamek sentiasa ada buat kitak.. hahaha ayat sik boleh blah........... We are always being together no matter what!!!!!!!!!!!! Yakso!!!!!!!!!!!!


Happy Birthday chingu.......... Frens 4va..........^_^

No comments:

Post a Comment