daebak ^_^

Monday, August 29, 2011

Salam Lebaran 2011

Malam nanti harus semua sudah busy nak buat persiapan terakhir sebelum menjelangnya Syawal. Tak sangka kan, sebulan berpuasa macam sekejap je berlalu.. Esok dah nak raya... Maghrib nanti dah tukar hari lain pula, Ramadhan berlalu dan Syawal datang... Yang pasti para Malaikat akan menangis kesedihan..... Syaitan Iblis ketawa keriangan sebab sudah dibebaskan..... Ya ALLAH, rinduku pada Ramadhan sudah terbit.... Moga diberi peluang lagi untuk bertemu dengan bulan rahmat ini....AMIN... *_*

Dikesempatan yang ada ini, aku menyusun sepuluh jari... memohon kemaafan andai ada tersilap kata, termakan dan terminum hak kalian,,, menguris hati kalian... Sesungguhnya diri ini hamba ALLAH yang naif dan tidak lari dari melakukan kesalahan... Moga dengan datangnya Syawal ini akan dapat mengeratkan lagi tali silaturahim di antara kita.... 

Wah, ayat skema habis hahaha ada gaya la kan macam student oversea yang buat salam raya hahaha tiba-tiba teringat tahun pertama degree dulu... Wei, jangan ingat aku belajar kat M'sia tak leh merasa macam student oversea hahaha Aku dah merasa tau raya di perantauan... Chenca daebak..... merasa arr nangis pas Solat Sunat Raya hehehe Kenangan beraya kat Kedah mmg berbeza sangat dari Sarawak... Itu salah satu memori yg akan aku ingat buat selama-lamanya... Thanks buat keluarga Imah ^_^

Selalunya kalau orang buat Salam Lebaran pasti letak gambar yg cun kan ehe... Kalau yg ada suami dan anak-anak gambar sama la dengan keluarga... Kalau yg duduk oversea pulak kumpul member ramai-ramai... Aku pulak???? hahaha Tiba-tiba nak prasantan  huhuhu Tahun ni nak letak gambarku bersama dengan calon suami.. wakakakkaa huhuhu sungguh perasan ^_^ Sekali-sekala kan??? Bukan selalu pun.... Maka, terimalah gambar Raya ini buat tatapan kalian... Jangan termuntah sudah hehehe


Saya dan Kim Bum ( calon suami pilihan ^_^ ) ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri... Maaf Zahir dan Batin..... Sudi-sudilah berkunjung ke rumah kami di Serian hahaha Kalau yg rasa ada budget lebih.. Boleh juga jemput datang ke rumah kami di Korea hahaha Salam Lebaran semua!!!!!!!!!!!! Semoga gembira di hari mulia nanti... ^_^

No comments:

Post a Comment