daebak ^_^

Wednesday, September 28, 2011

Earning from Nuffnang~

Semalam saja gatal tangan, g godek account nuff aku huhuhu sebelum ni jarang nak buka pun. Lagipun aku tak kesah sangat pasal earning from nuff  ni. Aritu register nuff pun sebab member bagi suggestion masa awal aku mula berbelog.....

Aku ni bukan blogger tegar pun mana layak nak lawan earning blogger otai... Bila blogwalking kat blog - blog otai, baca n3 dia org pasal nuff ni... Wah, macam seronok je bila dapat $$$ tahap ratusan... yang ribu-raban pun ada tau.... Aku pulak??? hahaha yang malas nak update blog ni ada hati ke nak dapat macam tu???

Aku tak kisah sangat pun pasal benda ni. Kalau ada tu kiranya rezeki kan... Bila tengok account nuff aku semalam... saja nak check bpa earning aku... hahaha ada gak rupanya, tak da la aku bermimpi nak sampai tahap puluhan ke ratusan ke....


hehehe boleh la kan?? Tahap blogger suam-suam suku ni, kira syukur la ada juga earning hehehe InsyaALLAH satu masa nanti, kalau semangat membuak-buak... aku leh jadi blogger otai gak hehehe ^_^ Apa-apa pun thank to Nuffnang~

No comments:

Post a Comment