daebak ^_^

Saturday, September 10, 2011

Gaya rambut boleh mempengaruhi raut wajah?

Tajuk di atas aku lebih fokus untuk golongan lelaki. Korang sokong tak kalau aku kata yg raut wajah seorang lelaki akan berubah mengikut gaya rambut dia orang... Senang aku bagi contoh Kim Hyun Joong hahahaha Korea lagi hahaha lagipun sekarang ni gaya rambut Korea mmg popular kan... Tapi ada yg aku tengok macam tak sesuai dgn raut wajah org M'sia huhuhu tak salah nak bergaya ni, janji gaya yg dipilih tidak melebih-lebih...

Siapa tak kenal Kim Hyun Joong... lebih-lebih lagi pada yg gila sangat kat drama Boy Over Flower.... Lihat beberapa picture KHJ kat bawah ni.... Pastu kita ulas sama-sama....

ni gaya rambut ala-ala panjang sikit... Muka KHJ nampak sedikit kusam dgn gaya rambut ni... ala-ala sedih je aku tengok.... lagipun bagi aku gaya ni nampak tak berapa sesuai dgn KHJ sbb tak berapa menampakkan keceriaan wajah dia...

Ni pula gaya rambut 'Mushroom Hair'... Gaya ni mmg popular  bg org Korea... KHJ pun nampak smart dgn rambut ni... Nampak cute dan  childish hahaha

Ni gaya rambut up-up hehehe Gaya ni sesuai gak dgn KHJ... nampak macho..  sweet kan....



Dua gambar terakhir tu pulak gaya rambut terkini KHJ.... Amacam??? Nampak smart kan??? Mula-mula masa aku tengok Rancangan Temubual Kat KBS World, aku tak perasan yang itu KHJ... nampak lain kan kalau nak compare dengan gambar KHJ yang awal tu... Kerana gaya rambut ni la aku suka kat KHJ hehehe walaupun gaya yg simple tapi nampak gap... smart dan yg penting kemas.... KHJ nampak sangat2 matang dengan gaya rambut ni... Dia sendiri pun mengakui yg dgn gaya rambutnya yg terbaru ni dia nampak matang... Lagipun dia tgh debut dgn album single pertamanya...'Please'... chenca daebak!!!!!

Mcm mana?? Korang dah leh tangkap maksud aku yg gaya rambut seseorang boleh mempengaruhi raut wajah... So, buat kaum lelaki terutamanya... Pandai-pandailah pilih gaya rambut yg sesuai dgn raut wajah anda......^_^

No comments:

Post a Comment