daebak ^_^

Tuesday, September 27, 2011

H.A.R.A.P.A.N

Salam semua... Beberapa hari tanpa n3 baru, kadang2 aku sendiri tak faham dengan kehendak kepala otak aku ni hihihihi kejap rajin, kejap malas... Dulu bukan main je janji nak rajin hupdate blog huhuhu Mood macam-macam ni, tak tahu nak mood yang mana satu dulu...lollssss kepeningan!!!!

Tapi hari ni mood Hari Raya jap... Walaupun Syawal dah nak melabuhkan tirainya, aku still semangat ni.... Semangat yg kena sambut sorang2... Alhamdulillah, hari ni berjaya habiskan puasa sunat 6 hari di bulan Syawal. Hehehehe lambat benor kan aku ni, org lain dah awal2 puasa sunat... Bukannya apa, minggu 1st biasa la still meriah lagi dengan makanan.... Minggu kedua nak puasa tak leh pulok sebab 'woman things' dan akhirnya minggu ktiga baru start puasa sunat..... Isnin-Khamis dan sambung minggu ni.... Ok, Selamat Hari Raya kepada diri sendiri.....*_*

Alhamdulillah juga, tadi selesai aku isi segala maklumat.... Try apply KPLI J-QAF dan Guru Siswazah MARA.... Dengan penuh harapan, mudahan ada rezeki aku untuk itu.... Tak sangka sebenarnya KPLI still ada lagi sbb ari tu mak saudara aku kata KPLI dah tutup, tiada pengambilan terkini... Dan bila dapat tahu ari Ahad lepas, yg KPLI J-QAF buka, syukur.... itu sahaja yg mampu aku ucap.... petang tadi masa nak key in data, terlihat pulak status senior ku... katanya MARA pun dah open pengambilan guru siswazah... Alhamdulillah, untuk semua harapan ini....

::::: Moga segala yang dirancang dapat berjalan dengan baik. Sesungguhnya kita hanya mampu merancang dan hanya ALLAH yang menentukan segalanya :::::

No comments:

Post a Comment