daebak ^_^

Wednesday, September 14, 2011

Kenangan Itu

Dalam beberapa hari ini, otak ligat berfikir...Semua kenangan lalu, terngiang-ngiang di fikiranku... Oh, tidak... aku sudah masuk alam kejiwangan ke??? hohoho tidak..... Nape sekelip mata emosi bertukar ni?? *_*

Terlihat sumtink yg buat aku ingat balik... Speechless... Kalau diikutkan sebenarnya masa bulan Ramadhan ari tu aku dah rasa sumtink... 2 kali aku mimpi 'Dia'.... Mcm petanda ada gak, tapi aku anggap itu sekadar mainan tidur... Sebab malas nak serabutkan kepala otak ni... Sehingga la semalam,.... aku tahu firasat ku selama ni betul... Cuma, lidah kelu... seribu bahasa....  Sukar untuk diluahkan....

Buat yg berkaitan....' Sesungguhnya kmk sik pernah membenci ktk... Sbb kmk kenal sapa ktk sebenarnya...Tapi pas benda yg berlaku ari ya... kmk sa ktk seperti bukan ktk yg kmk knl selama tok... rasa mcm \.... Kmk tauk pasti da reason knk ktk polah kdk ya, TAPI apa maknanya kmk... kmk xminta lebih... At least, sblm hal ya... pdh la ngan kmk... ya pun kmk tauk dari kawan-kawan kita juak... Ne la kmk heran, maka kita ok jak nak.... Kmk gik blur...P pas kmk nga ngan mata kmk pun baru la kmk faham.... Speechless ya jak mampu kmk pdh ngan dak lain.....Kmk malas nak bising, so kmk ambil langkah utk berdiam diri jak... sbb ya jak yg kmk sa kmk mampu buat.... kmk penat dah.... Berserah dan redha jak ngan ALLAH'

Oh, tidak apa yg aku merapu-meraban ni.... Bagi yg faham tu, simpan dalam hati je ye... Tak sangka sudah setahun berlalu...Namun kenangan itu...akan aku ingat sampai bila-bila....My Memory..... Teringat kata-kata dari Drama Korea 'Lie To Me' ~ "Mengimbas kenangan untuk menghargai harga cinta"


Rasanya lagu 'Hanya Ingin Kau Tahu' dari Republik cukup sesuai untuk dijadikan penganti bicara dariku~

Ku t’lah miliki,
rasa indahnya perihku,
rasa hancurnya harapku,
kau lepas cintaku
Rasa ‘kan abadi,
sekalipun kau mengerti,
sekalipun kau pahami,
ku pikir ku salah mengertimu
[Reff:]
Ho~o aku,
hanya ingin kau tahu,
besarnya cintaku,
tingginya khayal ku bersamamu
‘Tuk lalui,
waktu yang tersisa kini,
di setiap hadirku,
di sisa akhir, nafas hidupku
Walaupun semua,
hanya ada dalam mimpiku,
hanya ada dalam anganku,
ku lewati itu

Meminjam secebis kata darimu... Ya, 'cinta bukan pengukur pesonaliti insani'... Itu yg aku pegang selama ini.. Mungkin kamu lupa pada katamu sendiri.... Hanya tuhan yg tahu.... Apa yg tersurat dan tersirat~ 'Hidup baik-baik'

No comments:

Post a Comment