daebak ^_^

Thursday, September 29, 2011

Ottoke??? Way???

Assalamualaikum.....Anneyong!!!

Today 29 Sept already, tomorrow will be 30 Sept last day in September month.. Aigoo, chenca tak rasa cepat nya masa berlalu.... Alhamdulillah hari ni tamat sudah menggantikan puasa bagi Ramadhan yg lepas. Pasni tak la fikir-fikir lagi dan boleh puasa sunat dengan hati yang senang.

Hari ini aku kejap tidur kejab bangun dek mimpi yg bersambung2, bila dah tersedar sambung balik tidur pastu sedar lagi. Sampai aku naik fedup, terus bangun malas nak sambung tidur lagi. Walaupun, aku kejap bangun kejap tidur balik.... mimpi aku tak pula bertukar malah bersambung-sambung pulak...grrrr watak utama dalam mimpi aku pun tak berubah, yang berubahnya hanya watak sampingan.

Hmmmm, way????? why????? ottoke????????????? apa yg harus aku buat???? teringat bait-bait kata dalam drama korea Protect The Boss ' Adakah batu angkasa sudah masuk ke dalam ganglion saya??? Basal ganglia??? '

Apa benda ganglion?? basal ganglia??? Tanya kat doktor, tak pun student medic.. sure dia org tahu maksud tu... penat sebenarnya kalau acap kali 'dia' muncul dalam mimpi aku.... aku malas nak story pasal mimpi tu...


::::: Apa sebenarnya yg tersirat ni??? Adakah aku... neo mu na do geu dae ga bo go sip eo??? ::::::

No comments:

Post a Comment