daebak ^_^

Thursday, September 22, 2011

Statment adik ku yg poyo!!!!

Adik aku poyo betul!! Huh, tiba-tiba je aku ni hehehe Ingat tak hari tu aku da story pasal aku berkampung sekejap kat KPJ, Kuching. Hmmm, gini kisah nya. Adik bawah aku, dia kemalangan ari tu kat tempat kerja. Rakan sekerja dia terus hantar dia kat hospital. Nasib baik hospital panel company dia KPJ, Kuching. Kiranya segala urusan cepat dan sgt efisien... 

Pagi masuk hospital petang tu terus kena bedah... Sebab otot dia kat bahagian lengan terkoyak. Masa kita orang sampai kat hospital ari tu pun dia dah kat dalam bilik bedah. Berkampung la kita orang sefamily kat hospital sampai malam. Pas dia keluar dari bilik bedah baru kita orang tahu keadaan dia. Apa2 pun sangat berpuas hati dengan cara kakitangan KPJ bekerja. Biasa la kan swasta.... kerja semua cepat , rawatan yg dibagi pun yg terbaik pastu keadaan wad pun selesa... Bayarannya pun best gak hihihi nasib baik semua company yg tanggung...

Sekarang ni, adik aku duduk rumah je lah, nikmat ko dapat MC 3 minggu, gaji jalan... Pastu dia nak claim SOSCO pulak... Tadi sembang-sembang dengan dia.... Ha, keluar statment poyo... "Kalau dapat claim ni, nak guna duit tu untuk 2 tujuan....." Aku tanya apa yg ko nak buat... better simpan untuk kegunaan lain hari... Korang tau apa dia kata.... "Aku nak kawen .... or nak guna duit tu utk down payment new car.." Aigoooo,chenca!!! Ko dah gatal sangat ke dik...... Amboi2 sesedap mulut je cakap...

::::: huhuhuhu adakah aku bakal di langkah bendul oleh adikku??? Aigoooo, andheeeeeeeeee ^_~ :::::

No comments:

Post a Comment