daebak ^_^

Wednesday, September 14, 2011

tak semudah yg disangka *_*

Alhamdulillah, hanya itu yg mampu aku ucap... Memang tak mudah seperti yg disangka... huhuhu macam-macam la yg berlaku, harap pas ni semua boleh berjalan dgn lancar... Aku dah pening dalam dua bulan ni dek penangan hari konvo ku nanti... Mmg byk sgt dugaan yg perlu ditempuhi.... Ingat lagi masa pas habis praktikal dulu, ingatkan dapat la konvo nya seperti yg dirancang... tapi bila ada perubahan pada sistem pembelajaran di IPT yg dibuat oleh kerajaan... kena la pihak U tunda...sbb nak adjust dgn tarikh baru yg sesuai *_*

Hmm, setahun juga la aku tunggu nak konvo ni... Merana juga la, sbb susah nak mohon kerja 'gomen' kalau takda transkrip yg ori... Bila tarikh konvo dah diumumkan.. fuh, lega pula rasa hati... Ingatkan senang je, rupanya byk lagi rumors dan problem yg muncul.... btl2 dugaan la.. Nasib baik segalanya dapat ditangani.... Alhamdulillah semalam sudah aku settlekan apa yg patut... Berharap pasni tak de pulak masalah yg muncul sehingga tarikh sebenar kovokesyen. Amin, Sesungguhnya kita hanya mampu merancang dan ALLAH yg menentukan semuanya~

No comments:

Post a Comment