daebak ^_^

Tuesday, October 18, 2011

Cat Show at Dewan Suarah Kuching

Ini adalah n3 yg diperam selama 3 hari hehehe Hari Sabtu yg lepas, selain jalan-jalan kat shopping complex... petang nya aku and chingu pergi ke Dewan Suarah Kuching. Member bagitau ada 'Cat Show' kat situ. Alang-alang nak jumpa member sekolah kat situ sekaligus dapat tengok kucing. Aku ni pantang tengok kucing lebih-lebih lagi kalau yg cute.... geram!!!

Masa kita org sampai kat situ, org ramai dah memenuhi ruang pameran. Cuma sedikit sedih sebab aku and chingu terlambat sedikit so terlepas la tengok kucing pakai baju buat 'catwalk'. 


Dulu aku ada kucing ni, snow white nama kucing aku tu. Betul-betul sebiji mcm yang ni tapi sekarang dah takde... sedih je *_* Bila tengok kucing ni teringat pulak kat kucing aku snow white...


Cute giler yang ni... Tengok tu pura-pura tidur konon hahahaha dia malu sebab aku ambil gambar dia...


Yang ni paling aku suka.... Credit to my chingu Enot sebab tolong capture pic ni utk aku.... ^_^




Ala-ala comell nya... hehehe main-main mata pulak dia ni hehehe geram tengok!!! Aku mmg suka sgt kucing. Kat rumah ni pun aku ada pelihara 6 ekor kucing..... Cuma kucing jenis parsi macam ni aku belum ada lagi huhuhu belum mampu lagi.... Ada tak erk yg sudi nak hadiahkan aku kucing parsi ni??? ^__^

Tujuan kedua aku dan Enot pergi show ni sebab nak jumpa Tom, kawan sekolah kita orang. Tak sangka juga jumpa Anne aka ZahidahWahid, kawan sekolah kita orang juga. Kira ala-ala jejak kasih juga la ni....

anne, tom, enot, me

2 comments:

  1. paduhal kitak kawan ngan zahidah o... kmk kenal zahidah juak.. urang kampung.. hee.. tp kenal kat gathering.. =p

    ReplyDelete
  2. aok hehehe kmk org sama sekolah... ya la tek... kecik jak dunia tok... xsangka nak...

    eh, aok pasal VCO ya... dah 3 hari kmk mkn... dah da effect... lak tgu sebulan gia baruk polah ulasan gik hehehe makseh ^_^

    ReplyDelete