daebak ^_^

Friday, October 21, 2011

otak jammed!!!

Ada ke istilah otak jammed??? hahaha Tapi itulah situasi yg sedang aku hadapi sekarang ni. Bila dah lama tinggalkan buku, maksud aku buku-buku berbentuk ilmiah.... sekali kena belajar balik, lebih-lebih lagi benda yang ko dah tinggalkan selama hampir 8 tahun.... huarghhhhhhhhhhhh ngangga jap!!!!!!!! Memang terasa mata ko pinar-pinar pastu otak jammed.... seyes... macam bom jangka yg tunggu masa nak meletup je *_*

Entah la, nak cakap aku ready 100% utk esok... rasanya tidak... cuak juga rasa ni TAPI kena hadapi juga esok hari. Ya ALLAH moga dipermudahkan utk esok... Langkah pertama kira lepas sudah, harapan lepas ni moga-moga akan lepas juga untuk langkah kedua... Berserah hanya padaMU Ya ALLAH... Andai itu rezeki aku, takdir aku... InsyaALLAH ia akan jadi miliku jua ~ ^_^


Semalam tak update satu n3 pun huhuhu jiwa emo sekejap. Hmmm, kenapa tiba-tiba kamu muncul lagi dalam mimpi aku?? Bukan kamu saja malah wajah adik dan kakak kamu pun muncul sama. Bila difikirkan agak kelakar juga. Cuba untuk tipu diri sendiri, kata yang aku ok saja namun hakikatnya.... 'Nampaknya aura kamu mmg kuat sungguh lekat dalam hati aku'..... Moga aku tetap boleh bertahan.... Izah, hwaiting!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment