daebak ^_^

Monday, October 17, 2011

Tiba-tiba teringin yang 'ini' ❀◕‿◕❀

Assalammualaikum semua!!! Anneyong!!!

Apa khabar semua?? Hope sihat-sihat aje ya. Hari Sabtu yang lepas aku luangkan masa dengan my best chingu, Enot. Pagi tu dalam jam 10.30 am aku gerak dari Serian. Ambil Enot kat The Spring pastu kita orang gerak ke Wisma Seberkas sebab anak buah dia nak cari beg laptop.

Kalau kat Kuching ni, Wisma Seberkas ni kiranya shopping complex yang popular dengan gadget.( Ala-ala Low Yat kalau kat KL tu) Bagi sesiapa yg nak survey gadget macam handphone, laptop, printer, accessories for gadget, Wisma Seberkas ni mmg tempat yg sesuai la. 

Bila dah pusing satu shopping complex tu, harus aku sekali cuci mata. Pastu, tertengok 'sumtink' yg buat hati aku tertarik. Aduh!!! Kes  berat ni... Dulu aku tertarik gak dgn 'sumtink' tapi bezanya time tu aku blogwalking. (rujuk n3 ini : Tiba-tiba teringin 1 ) Alhamdulillah, rezeki aku. Berjaya juga milikinya pada 4 September lepas. Setahun juga la kan menunggu ^_^

Dan sekarang, teringin yang ini pulak >>>

Hehehehe amacam?? Lawa tak?? Aku ni bukan la penggemar handphone mahal-mahal mcm Blackberry atau pun Iphone (Kalau ada org yg nak bagi aku tak tolak ^__^) Aku ni peminat tegar NOKIA.... Dari dulu sampai sekarang HP aku semua Nokia. 

Ini salah satu yg buat aku tertarik dengan Nokia N9 ni, hehehe function nya ala-ala Iphone. Boleh main game 'Angry Bird' ko hehehe harus aku suka giler.... ^__^


Selain function N9 yg canggih tu, aku suka gak reka bentuk body nya yg cun. Look smart je.


Dan...dan yg paling buat hati aku tertarik........... Pilihan colournya. Harus aku suka yg ala-ala Pink tu eheee. N9 ni boleh didapati dalam 3 pilihan warna iaitu hitam, cyan (baby blue) dan magenta (aku tengok ala-ala pink je )... Agaknya bila erk aku dapat miliki idaman kalbu ni. Adakah perlu tunggu setahun juga?? Sebab harga sekarang mmg still tinggi lagi sebab baru je release. InsyaALLAH kalau ada rezeki akan aku miliku juga  mu idaman hatiku.... ^____^

No comments:

Post a Comment