daebak ^_^

Wednesday, October 12, 2011

Virgin Coconut Oil

Apa benda Virgin Coconut Oil (VCO) tu?? Kalau tanya kat kawan-kawan aku memang tak ramai yang tahu pasal VCO ni. Aku mula tahu kewujudan produk ni pun tahun lepas. Bila baca testimonial pasal produk ni, macam bagus... terasa nak try.... tapi kebanyakan stokis yg aku jumpa semua kat Semenanjung M'sia.

TAPI sekarang, terasa dipermudahkan je. Sebab telah menjumpai stokis produk ni kat Sarawak. Siapa dia?? Nak kenal mari singgah kat blog ni>>> Ms Amni Aku terjumpa blog dia ni masa blogwalking... Pada mulanya aku terjumpa blog Amir AF9... 

Aku ni salah seorang peminat Amir, dan agak frust bila dia disinggirkan hari tu. Mungkin rezeki Amir bukan kat dalam AF dan sekarang telah terbukti yang rezeki dia kat luar... Tahniah Amir dia atas kejayaan lagu 'Tanpamu'. Moga terus success ya ^_^

Oh ya, berbalik pasal VCO... nak tahu lebih lanjut pasal produk ni, leh klik kat sini>>> kebaikan VCO

:::: Thanks to Ms Amni coz beri kebenaran kmk untuk share semua maklumat ya... Kmk yang mesej ktk tadik hehehe  salam perkenalan, kmk suka blog ktk!!! ::::

1 comment:

  1. hi dear... selamat berkenalan... thank u sebab review pasal tok.. mun ada kawan nak beli, sila jak contact kmk.... kmk polah promosi oktober... tapi regular customer, kmk akan berik rega murah selalu... hihi...=)

    ReplyDelete