daebak ^_^

Wednesday, November 16, 2011

Flash back!!!

2 hari tanpa n3 baru....
Kemalasan melanda lagi...!!!! Tulun..Tulun...
Mood cuma nak blogwalking, g jejak blogger favourite aku ^_^
Pastu lepak dgn my cuzzy, tiba2 datang mood mengenang kisah silam...
Sekali -sekala bila dikenang balik kisah silam...
Flash back ke zaman purbaku... 5 tahun ke belakang... 
Aduhhh, terpanar sedikit hati ini......
Lebih-lebih lagi kalau memori yg melibatkan kisah antara aku dan dia........... @_@

Kehidupan mmg benar-benar menjadikan kita matang...
Pastu teringat dgn satu drama Taiwan yg amat aku gilai zmn dulu-dulu...
Tak silap aku lebih dari 3x aku tengok.....
OST mmg hafal dah....
Terus pergi selongkar kotak Koleksi Dramaku....


Dah lama tak tengok drama 'Prince Who Turn To Frog'......
Drama ni mmg tak pernah boring di kaca mataku....
Bila tengok episod 1, rasa sebak terbit di dadaku.....
Uwwaaaa rindu yg teramat.......
Malam itu aku menangis macam budak kecil......
Sensitif betul hati ini.......
Seribu kenangan yg akan sentiasa mekar di sanubari...

::: Alamak, baru aku perasan, dalam beberapa minggu ni n3 aku dah berubah gaya penuliasan.... semua short sentence ala-ala metafora..... huhuhuhu malas nak mengarut panjang lebar.... lagipun tetiba rasa mcm seronok pulak bila tulis mcm tu ehehehe nak kata sajak, jauh panggang dari api.... hmm, puisi? Fail terus, salah format... << alasan semata-mata *_* :::

No comments:

Post a Comment