daebak ^_^

Tuesday, November 8, 2011

kisah raya aidiladhaku~

Assalammualaikum... Annyong ^_^

Dua hari aku menyepikan diri. Oh ya, sebelum aku terlupa... tak terlambat lagi rasanya kalau aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua umat Islam di dunia ini. Ceh, ayat bukan main je... dunia.... rasa macam kenal semua ^_^ Kita semua kan saudara.... 

Macam mana sambutan raya korang?? Aku rasa raya haji tahun ni macam raya puasa pulak. Sebabnya, meriah dgn makanan. Ada juga kawan ayah aku datang berkunjung. Nasi himpit, lemang kari, kuah kacang... semuanya ada.... cuma daging je tak da huhuhuhu lagipun tahun ni kampung aku tak buat korban pun.

Masa raya hari tu, cousin aku datang 'berambeh' (berkunjung) kat rumah aku. So, kita org bersembang dari pagi sampai ke malam. Lepas tu layan movie sampai pagi. Lepas Subuh baru kita org tidur hehehehe Itu dinamakan betul-betul melantak layan movie.

No comments:

Post a Comment