daebak ^_^

Thursday, November 10, 2011

Rindu..... serindunya

Hidup ini terasa sepi tanpamu.....
Terasa serba-serbi kekurangannya...
Buat itu salah, buat ini salah....
Ku akui rindu teramat denganmu...

Ngeeeeeeee tetiba mood nak berjiwang erk...
Sebenarnya aku rindu dgn celoteh sorang blogger favourite aku ni....
Rindu nak baca celoteh beliau...
Rindu nak comment selepas baca setiap n3 beliau....

Serius aku cakap, kalau mood aku tetibe down...
Aku akan buka blog beliau....
Baca setiap n3 beliau sudah cukup utk membuatkan aku kembali normal...
No bad mood already, It's happy mood ^_^

Tapi sekarang tidak lagi....
Beliau menyepi sudah....
Terasa nak marah je dgn pihak yg tak puas hati dgn gaya penulisan beliau...
Apa salah ke nak meluahkan isi hati sendiri...
Bukannya beliau melukai dan melibatkan mana-mana pihak pun....
Terasa tindakan pihak berkenaan itu sgt tidak adil.....

Aku cuma mampu berdoa dari kejauhan..
Moga hati beliau akan terbuka, dan kembali utk menulis lagi!
Rindu nak gelak sampai sakit perut baca n3 beliau...

tengok kereta kura kuning ingat blogger itu! ehehe 

No comments:

Post a Comment