daebak ^_^

Sunday, November 13, 2011

Terjumpa sesuatu yg menarik!!!

Hari tu aku ada meluahkan perasaan aku...
Yang aku rindu sgt nak baca new n3 kat salah satu blog ni...
Sedihh wooo bila blog favourite kita terpaksa menyepi disebabkan sesuatu yg tak masuk akal...

Semalam, secara tak sengaja..
Bila aku dok sibuk men'google' resepi dumpling dan kimchi...
Adoii, tiba-tiba tekak mengiyau nak makanan korea pulak...
Jeng.. Jeng... terjumpa sesuatu.......... menarik!!!!

Cuba teka apakah ia??
Sangat excited bila jumpa seseorang yg menggilai perkara yg sama mcm aku..
Even tak pernah bersua muka....
Walaupun hanya mengenali dia melalui blog......
Bila tahu blogger itu 'Gila Korea' juga mcm aku.....
Itu sudah cukup menarik utk mengeratkan silaturahim ^_^

Patah tumbuh hilang berganti.....
Moga hati ini akan terhibur dgn penulisan blogger itu...
Sambil menyelam minum air...
Baca penulisan dia  sekali boleh belajar pasal Korea...

Blogger itu pernah tinggal di Korea, sure dah mahir sgt dgn Korea...
Cakap korea mmg dah terror aku rasa...
For my new favourite blogger...
Aku gelar dia 'Korean M'sia Girl'....
Annyeong.... Gamsahamnida.. ^_^

No comments:

Post a Comment