daebak ^_^

Saturday, November 19, 2011

Tiket utk malam ini ^_^

Semalam, aku ditemani adik aku dan my cuzzy pergi ambil tiket konsert Maher Zain di office Utusan Sarawak. 5 minit sebelum jam 3.00 petang kita orang dah sampai kat office Utusan Swk. Bila dah sampai di sana, rupanya ramai lagi pemenang lain yg dah sampai. Terkejut juga aku tengok manusia yg ramai. Ertinya ramai juga la pemenang utk contest tu.

Tepat jam 3.00 petang, baru staff Utusan Sarawak suruh kita orang beratur... Oleh kerana tempat duduk yg available ada 3 jenis.... Sila rujuk pic di bawah >>


Nampak ke tidak pic tu?? Pinjam dari Mr Google... Takpe aku terang sikit bagi korang faham.. Ada tak tempat yg colour kuning. Itu adalah tempat duduk utk tiket yg plg murah iaitu RM 103... yang hijau pulak RM203 dan yang paling mahal yg colour merah tu... Cuba teka berapa??? hahaha RM303.... Kalau in reality, sanggupkah aku mengorbankan RM 303 itu utk tiket konsert semata-mata???

Disebabkan ada 3 jenis seat, staff Utusan Swk suruk kita orang sendiri yg cabut undi. Sebab kalau dia org yg pilih seat utk kita org, macam tak adil pulak kan.. YES, aku agree sgt2 tempat staff itu!!!! ^_^ Apa lagi semua pemenang excited... Aku pun berdebar-debar gak huhuhuhu nak dapat tiket yg plh mahal!!!!!!!!!!!! Tamak haloba betul hehehe ^_^

Bila sampai turn aku utk undi, dgn ucapan 'Bismillah' hehehe nervous ko time ni.... Jeng...Jeng.... staff tu siap gurau-gurau lagi kat aku.....


Syukur sangat-sangat.... Dapat seat paling mahal hahaha if kalau beli, tiket ni harganya RM303.00.... Aduh, boleh diguna utk bayaran bulanan kancilku hehehe Apa-apa pun thanks ALLAH,,,, rezeki yg berbaloi-baloi. Dah la nombor seat aku tu 36, my favourite number 3 and 6 hehehe

Tiket konsert utk malam ni sudah selesai... Tidak sabar utk jumpa dengan Maher Zain.... For staff Utusan Sarawak yg peramah semuanya... Thank a lot... Moga business Utusan Sarawak akan bertambah maju.... Aku suka staff dia orang...Peramah sgt2 dan tidak lokek dgn senyuman... Wartawan kena macam tu baru org ramai suka ^_^ 

No comments:

Post a Comment