daebak ^_^

Tuesday, November 8, 2011

You're beautiful ^_^

Kalau org puji korang cantik, apa perasaan korang? Harus senyum sampai ke telinga kan....ehee hidung pulak kembang berapa inci?? hee Hari tu lepas je habis layan drama 'My Princess', tiba-tiba rasa nak layan drama 'You're beautiful' pulak. Drama ni releasae masa penghujung tahun 2009. Memandangkan masa tu aku tak ada masa sangat nak layan drama korea (zmn study dulu jarang sgt ada masa nak layan korea sbb masa hjg minggu aku busy dgn assingment dan kerja part time ) so ia tertunda hampir setahun. 


Mmg seperti yg dijangka, drama ni mmg superbbb power... Sebab yg utama, ada semua lelaki pujaanku kihkih Jang Geun Suk, Jung Yong Hwa CN Blue dan Lee Hong Ki Ft. Island. Mantap sgt sampai aku sendiri pun keliru nak suka kat lelaki yg mana satu antara dia org bertiga. Jalan cerita drama ni ala-ala drama korea 'Coffea Prince' cuma latar belakang cerita ni berbeza sikit.

Kisah kumpulan penyanyi remaja yg glamour, lepas tu heroinnya 'Park Shin Hye' kena berlakon jadi lelaki semata-mata utk mengantikan adik lelaki kembarnya yg menjalani rawatan di Amerika. Dari situ la heroin mula kenal dgn 3 jejaka idaman aku tu hehehe 

Setelah tamat 16 episod, apa yg aku boleh kata... Drama ni daebak.... Chenca, daebak !!! Dapat 5 bintang dari aku. Aku suka OST drama ni dan antara tiga jejaka idaman kalbu tu, aku ambil keputusan akhir... Jejaka yg aku pilih ialah Lee Hong Ki aka Jeremy ngeeee ^_^


Even watak LHK dlm drama ni bukan la watak utama, tapi aku suka gaya dia... Kelakar, baik hati, periang, suka gelak.... comel pulak tu... Mmg ciri-ciri terbaik utk dijadikan namja chingu ^_^


No comments:

Post a Comment