daebak ^_^

Tuesday, December 27, 2011

Alhamdulillah ^_^

Salam semua.... Rindu giler dengan blog aku ni... hehehe teruja sangat ke sebab banyak story?? Oh, itu salah satu alasannya, cuma kena rajinkan diri utk menaip dan terus mengupdate blog huhuhuhu

Oh ya, sebelum tu nak wish Merry Christmas for those yg celebrate it!! 4 hari 3 malam aku bermalam kat kampung, nampaknya Christmas tahun ni ada kelainan sikit. Tahun - tahun sebelum ni, kampung aku agak kurang sikit nak meletop... bom... kebabom.. dengan bunyi mercun... Tapi tahun ni, walayeee meriah ko.... Rasa macam CNY juga la.... 

Biasanya kalau perayaan, apa yg best nya mesti dapat 'duit raya' atau 'ang pau' hehehe Eh, aku dah umur 24 tahun ni still dapat lagi ke??? hahaha Apa ingat tua sangat ke 24 tahun tu?? Aku still dapat lagi la.... Thank to my auntie yg still bagi $$ kat aku.... hehehe orang kata rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari.

Bila dah dapat duit lebih, harus aku pergi langsaikan apa-apa yg patut. Kalau diikutkan semuanya dah settle pun cuma aku langsaikan je awal untuk January 2012... So, bayaran broadband dan MARA untuk Jan 2012 settle sudah.... ^_^

Tadi check account MARA.... Alhamdulillah.... permohonan pengurangan bayar balik pinjaman aku diterima... MARA tolak 75% hehehe ertinya aku kena bayar balik 25% je... Sebenarnya, aku tak menjangka akan dapat pengurangan sebanyak itu. Sebab aku bukan pelajar yang cemerlang utk dpt 75% tu... Itulah mungkin rezeki aku, lagipun sebelum ni aku tak pernah tangguhkan pembayaran. Mungkin disebabkan prestasi yg baik, MARA pun buat pertimbangan yg baik.... Apa-apa pun bersyukur dengan anugerah itu....

::: Ada masa kamu akan menangis dan jangan khuatir kerana masa tersenyum juga akan datang ke arah mu :::

No comments:

Post a Comment