daebak ^_^

Wednesday, December 14, 2011

Eonje??

Nampaknya tinggal beberapa minggu lagi, 2011 bakal melabuhkan tirainya. Alamak!! Dah nak tahun baru ke?? It's mean 2012 dah tak sabar - sabar nak say hai to us ^_^

Dalam beberapa hari ni mood aku nak update blog kurang sikit. Hari tu kan aku kena install balik my lappy, so beberapa fail aku hilang. 'Photoshop' aku punya program pun hilang. Agak susah sikit nak edit gambar, screen pages dan berbagai-bagai lagi lah! huhuhu kena dowload balik nampaknya *_*

Oh ya, pasti ada yg tak faham apa kejadahnya tajuk n3 aku tu. Eonje tu bahasa korea yg maksudnya ialah bila, when..... Hmmm, aku pun tak tahu bila agaknya rutin aku ni akan bertukar.... I need my sprit back.....

Eonje?? 
Happiness come to me?
Spirit and love come back to me?
~ Sarang Pyeonji ~

No comments:

Post a Comment