daebak ^_^

Friday, December 9, 2011

movie+drama+novel


Blog menyepi beberapa hari sebab busy dengan novel.... ASST sudah berjaya aku khatam dalam masa satu 1/2 hari hehehe. Nanti cerita panjang pasal ASST di lain n3.... Yang penting mmg asyik terbayang-bayang watak 'Hilman Yong'... Bahagianya hati andai dapat menjadi seperti 'Puteri Intan Zulaikha'.... ^_^


Done with ASST, Uda&Dara pulak menunggu giliran. Tapi rasanya kena postpone dulu, sebab kena baca dua novel Ramlee Awang Murshid yang aku pinjam dari Perpustakaan Awam tempat aku.... 'ADAM dan Mikhail'...Kalau tunda nanti sampai dateline kena bayar denda pulak. Dah berhabisan romantik, kita beralih kepada thriller pulak... Puas hati sangat!!!!!!!!!


Teringat pulak kat CD 'Breaking Dawn Part1' yang aku dah beli, alamak macam mana boleh terlupa!!.... Gara-gara terlayan novel, terlupa pulak aku dah beli 3 movie baru dan 1 drama korea..... Ok lah, mengundur diri sebentar.... Nanti kita cerita panjang-panjang lagi..... Nak dating dengan Edward Cullen dulu hehe ^_~

No comments:

Post a Comment