daebak ^_^

Sunday, January 29, 2012

Burung Gergasi

Kalau aku sebut Burung Gergasi, kawan-kawan aku dah boleh agak apa yg aku maksudkan. hehehe kalau korang pulak?? Agak-agaknya apa yg aku maksudkan dgn Burung Gergasi???

Semalam aku sampai termimpi-mimpi naik burung gergasi. Aduh, ini memang kes rindu sangat dengan awan biru. Rasanya last aku naik burung gergasi masa konvo aku tahun lepas. Baru 3 bulan tak naik burung gergasi dah rindu... Aduh... aduh.... susah macam ni... mmg kena berfikir nak miliki burung gergasi sendiri baru puas hati hahahaha ( yang ni mmh berharap dlm mimpi je... )

Teringat pulak kat mimpi aku semalam. Entah macam mana tiba-tiba je, aku masuk dalam burung gergasi. Yang tak best nya 'orang ' yg muncul sekali dalam mimpi aku tu..... Rasanya 'orang' itu yang belikan aku tiket sebab kalau aku yg beli tiket, aku suka duduk dekat dengan sayap. Kalau 'orang' itu, dia suka duduk kat depan sekali.

Cun pulak dalam mimpi tu aku duduk kat depan sekali, dan masa aku cari tempat duduk tengok-tengok 'orang' itu dah ada kat tempat duduknya dan dia tengah tunggu aku... Ommo, nak pulak aku menjerit dalam mimpi tu, apasal pulak ko tiba-tiba muncul ni?? Apa kes?? hahaha jahat nya aku... Org dah sponser tiket pun mahu sombong lagi.... 


Buat 'orang' itu... Aku tak tahu la nape pulak ko leh muncul dalam mimpi aku. Mungkin sbb sekarang ni tengah CNY..... mana tahu ko teringat dekat aku ke??? wakakaka...... Apa-apa pun, aku tak kisah dah perkara lepas. Past is past kan.... Ambil yg jernih buang yg keruh..... 

p/s: Rindu sangat dengan awan biru dan burung gergasi ^_^

No comments:

Post a Comment