daebak ^_^

Monday, January 16, 2012

Cheers Up Girls!!

Sejak dah dowload lagu 'A Thousand Year' , mula dah cari lagu-lagu Inggeris yg aku terlambat nak update. Hohoho terus petang tadi, masa buka channel Hitz TV, ternampak penyanyi kesayangan aku, 'Kelly Clarkson'... Mula-mula ingatkan itu lagu lama, sebab semua lagu terbaru dia aku dah siap dowload. Setahu aku comeback dia masa penghujung 2010... Bila dengar betul-betul tadi, macam tak pernah dengar pulak sebelum ni. Keliru... sebab muzik dia hampir sama dgn lagu yg sebelum ni.

Demi nak dapatkan kepastian, dengar sampai habis... baru tahu tajuk lagu dan terus buka youtube. Ha, nampak sangat ko dah ketinggalan zaman Izah.... Lagu baru Kelly rupanya, hmmmm rasanya aku still up to date la hahaha sebabnya lagu baru tu baru release hujung tahun lepas. 

Hahaha suka sangat lagu ni... Lagu Inggeris kedua yang aku dowload utk tahun 2012 ni. Kelly Clarkson still the rock!!! Aku suka dia sejak dia dalam American Idol lagi. Suara dia mmg power, dan layak sangat bergelar juara. Ditambah lagi dengan lagu-lagu nya yg best. 

'Mr. Know It All'... new song from Kelly Clarkson.. Bagi girls yang rasa mereka baru putus cinta... Lagu ni sesuai sangat utk korang... Wei, apa nak sedih kalau putus cinta.... Satu pergi seribu yg menunggu ^_^ hehehe saja nak bagi semangat.... Cheers up girls!!! Sambil-sambil tu mari layan lagi ni...


1 comment:

  1. kmk selalu dengar lagu tok dalam radio...tapi sik tauk tajuk n penyanyi....kekekke

    ReplyDelete