daebak ^_^

Sunday, January 29, 2012

Comeback^_^

Assalamualaikum semua.... Anneyong!!!!

Rindunya, rasa macam lama sangat tak aktif dengan dunia maya ni. Sebelum ni NO BLOGSPOT, NO FACEBOOK dan NO layan drama korea online. Hari ini aku kembali semula.... hehehe Ini pun aku takut bb aku buat hal balik, entah esok ok lagi ke tak... Harap-harap ok la sebab aku perlu update beberapa perkara yg memerlukan aku utk online. Lagipun aku dah bayar advance pun utk bulan Februari so please broadband, jangan buat hal lagi.

Bila dah lama tak online korang tahu apa aku buat?? Menjawab la mengadap novel 24 jam. Bila dah puas layan novel, aku layan drama korea pulak. Sekarang ni stok drama baru belum ada lagi. So aku layan balik drama lama... Last-last aku sendiri yang naik muak sebab dah hafal jalan cerita.huhuhu 

Ok la nak sambung blogwalking.... Lama dah update cerita blogger lain, rasa macam ketinggalan pulak hehe

No comments:

Post a Comment