daebak ^_^

Saturday, January 7, 2012

Kebetulan...

Apakah?? hahaha aku tak tahu nak letak tajuk apa. Bila fikir apa yg aku nak tulis ada kaitan dengan sesuatu yg tak disangka, kebetulan kata orang kan... Letak je la KEBETULAN.. hahaha gelak sorang-sorang bila baca tajuk itu. Direct to the point....

Semalam mak aku ajak pergi dinner kat luar. Cun pulak namdongsaeng aku cuti, sekali ajak berubat kat Matang. Sementara tunggu masa, kita orang pergi makan dulu. Mula-mula masa nak pilih tempat makan, semua bercanggah nak makan kat sini la, situ la. Akhirnya, kata putus... makan kat Kubah Ria. Kalau kat sini aku ingat ayam panggangnya... mmg sedap!!!

Tengah syok makan, terlihat seseorang yang aku macam kenal. Mula-mula tak perasan itu dia sebab kiranya dah lama juga tak jumpa. Bila ingatan kembali semula... Oh, dia...... Budak pilot yang aku pernah cerita dulu kisah-budak-pilot1 dan kisah-budak-pilot2 

Budak pilot itu masih macam dulu juga. Aku mmg nak tegur dia cuma rasa macam jarak kita orang sangat jauh. Lagipun masa tu aku  sekeluarga dah selesai makan. Mungkin aku sorang je yg perasan dia, entah budak tu ingat lagi tak kat aku. Aku hanya nak tanya dia satu je, dah dapat fly ke?? Route mana?? ( kata nak tanya satu soalan, ni mcm dua soalan..) ** boleh juga tumpang sekaki kan**


:: Dunia ni kecil je kan?? Tak sangka pulak terserempak dengan budak pilot tu lagi. Aku cuma takut terserempak dengan kamu saja... Ingat dulu masa pertama kali selepas setahun ingatkan mmg tak akan terserempak dgn kamu lagi... TAPI tak sangka secara kebetulan..... aku ternampak kamu..... dup... dap... cuba kawal diri dan terus ajak chingu Zira larikan diri dari situ.... Bukannya aku takut, cuma belum bersedia utk berdepan dgn kamu masa itu... Entah, kamu perasan aku atau tidak................ Harap tidak akan terjumpa dgn kamu di mana-mana... ::

No comments:

Post a Comment