daebak ^_^

Monday, January 2, 2012

Pengakhiran 2011~

Even 2011 telah berlalu, aku tetap terkenangkannya, ececece mengada je bunyi... Yang dekat lagi dikenang apatah lagi yg jauh kan?? Selalunya dulu-dulu kalau time nak hujung tahun ni pasti semua sanak-saudara akan berkumpul. Bila dah berkumpul ramai-ramai, mmg ada la sesi BBQ, karoeka, makan-makan, dan yg paling penting sesi bergosip.......... TAPI sekarang ni, semua membawa hala tujuan masing - masing. Jarang sangat nak berkumpul macam dulu-dulu.

Terasa annoying kan?? Apa boleh buat masing-masing dah sibuk dengan urusan sendiri. Kebanyakan cousin aku dah beranak-pinak dan tinggal beberapa org saja lagi yg stil single macam aku *_*  sadis tak?? lolsss....

Apa yg aku buat masa penghujung 2011?? Hanya kPop yg setia menemaniku huhuhu Even takde teman dengan aku borak-borak, bila layan kpop terasa terisi jiwa yg kekosongan ini wakakakka ayat............ huhuhu Cun pulak 31/12/2011 yg lepas jatuh pada hari Sabtu, apa lagi melepak ke pasar minggu. Nak cari novel RAM lagi...

Sekali jumpa yang ini >>>


Majalah epop!!! Apa yg specialnya??? Itu..... aku terlebih excited pada calendar 2012... versi kpop.... harus aku suka!!! Preview apa yg ada dalam kalendar....

2pm in da house for JUNE!!! my birth month ^_^
It's sHiNee....... saja nak bagi cousin aku jeles hahaha terus dia beli gak epop keluaran khas ni...
JGS oppa!!!!! cute....
special edition... dah ada utk 2013 sekali ^_~
Sungguh puas hati dengan keluaran epop khas ni. Dapat kalendar kpop percuma dan poster hehehe Niat asal nak cari novel je last-last aku beli juga yang ini.... Tu yg susah aku ni, pantang sungguh kalau jumpa yg macam ini...... addicted sangat2!!!

Tujuan utama nak cari novel RAM tidak dilupakan.... Jumpa 'Ungu Karmila' tapi tak de stok baru... Aku tak suka kulit novel yg dah lusuh hehehe memilih ko.... Akhirnya pilih yang ini >>>


Itulah cerita pengakhiran 2011 aku..... layan epop dan novel sambil dengar bunyi mercun kat luar rumah.... Terasa annoying!!! Sedikit.... *_@

No comments:

Post a Comment