daebak ^_^

Monday, January 30, 2012

Tahniah Hafiz- Awan Nano JUARA LAGU

Aku tak tengok pun hehehe tapi tengok komen member-member kat Facebook semua sibuk pasal AJL26... 


Bangga aku dengan anak Sarawak. Walaupun hanya dengan berkaki ayam, berseluar jersy dan berbaju t-shirt putih..... Akhirnya kemenangan itu milik Hafiz...
Wah.... bila aku baca komen kawan aku tu... terus rasa bangga sekali..... tumpang gembira dengan kejayaan anak Sarawak....... Tahniah Hafiz.....  walaupun dengan hanya berpakaian simple dan berkaki ayam.... Tak perlu budget besar pun.... Yang dititik - beratkan hanyalah persembahan dan vokal....... Menang besar Hafiz... Juara Lagu dan Vokal Terbaik....

Lagu Awan Nano mmg best dan yg plg penting maksud/nilai yang hendak disampaikan.... Video klip lagu ni pun aku puji. Ditambah lagi dengan kemantapan vokal Hafiz... mmg terbaik.... Moga Hafiz akan lebih maju lagi dan terus menaikkan nama Sarawak.. Tahun ni aku agak lagu Hafiz dengan Adira 'Ombak Rindu' pun ada peluang ke AJL27... hehehe ^_^

No comments:

Post a Comment