daebak ^_^

Monday, January 16, 2012

Tidak berapa sihat~

Aku tak perasan pun yang aku tak sihat, heee boleh pulak erk tak perasan? Bukannya apa, kalau setakat batuk atau selesema itu mmg dah biasa bagi aku. Kiranya body still boleh bertahan lagi. Semalam baru perasan yg suhu badan aku lain sikit. Kepala mmg dah start sakit sikit. *_*

Terus menelan ubat selesema sebab tekak aku rasa tak selesa disebabkan kahak yg berkumpul kat tekak. Bila dah makan ubat semalam aku bantai layan 'Running Man' online. Habis episod 61-63, episod 64 pulak separuh sebab broadband aku dah siap buat hal. huhuhu masa tu lupa sekejap yg diri ini tengah sakit.. RM mmg daebak!!! Aku ada juga usha2 mana tahu ada yg jual DVD utk RM ni... Nak buat koleksi la. Tapi tak jumpa, yang ada pun semua dari seberang... Susah pulak nak negotiate nanti... Sapa tau kalau2 ada org M'sia jual DVD full version utk Runninng Man ni inform aku k.... 

Hari ini rasa ok sikit cuma deria rasa tak berapa nak ok. Patut la mood makan tak berapa dua tiga hari ini. Harap-harap esok dah kembali sihat. ^_^

No comments:

Post a Comment