daebak ^_^

Thursday, February 9, 2012

Errr... no idea... -__-

Lama tak update blog huhuhu Broadband aku buat hal lagi la. Entah la kadang-kadang ok, lepas tu buat hal lagi. Hmm, tapi bila fikir balik... mungkin line kawasan aku ni tak berapa nak ok sebab broadband lain pun tak berapa nak connect... Huh, at last aku jadi malas nak online... Perabih masa aku je nak tunggu internet loading.

Hmm, tak ada idea nak tulis apa kat blog ni. Sebab banyak habiskan masa dengan drama Korea. Nanti kalau ada idea baru aku rajin meng'update' huhuhu

Out of topics: Lama dah tak contact member sekolah dulu. Cuma tahu berita dia orang melalui FB je. Dengar khabarnya, masing-masing dah berjaya.... Alhamdulillah.... Aku tumpang gembira dengan perkhabaran korang... Harap-harap nanti kita semua berpeluang untuk buat reunion macam dulu.


::: I'm keep trying... Push myself..... Hope one day I also get it....like what I have dream about it before.... Simple words~ may my dream comes true!!!! :::

No comments:

Post a Comment