daebak ^_^

Friday, April 13, 2012

2AM finally comeback!!!

Tadi secara tak sengaja aku terjumpa lagu 2AM. Niat asal aku sebenarnya nak dowload OST drama korea yg terkini. Lepas tu biasa la aku kan cari lirik lagu dalam hangul dan translation sekali. Alih-alih aku ternampak lirik lagu 'Break Up Well' by 2AM. Timbul perasaan hairan di hati, sebab sebelum ni lagu 2AM takde yg tajuk macam tu. Tak puas hati, aku cuba dengar... Sah mmg bukan lagu lama dia orang.....


Sekali aku tengok cover lagu (sebab lagu tu belum ada official music video lagi ) ada tulis 2012... Aik, tak kan lagu baru?? Masih lagi dalam keadaan blur. Lepas tu cuba cari kat Youtube... Takde pulak video yg fans buat atau pun yg official music video... Yang ada cuma video dari 'Music Bank KBS2' dan dari saluran TV Korea yg lain. Siap tulis comeback 2AM 2012!!!!!!!!!!!

Ommo, kenapa la aku baru perasan sekarang?? Finally, selepas setahun tanpa album baru... 2AM comeback on last 12 March 2012... dan aku baru tahu hari ini, 13 April 2012 huhuhu genap sebulan berlalu... Macam terlambat tak aku ni?? huhuhu Rasanya belum terlambat lagi kan.... 



Album terbaru 2AM, 'F.Scott Fitzgerald's: Way of Love'.... Mengandungi 6 buah lagu...... (suka sgt cover album dia org ni... nampak klasik dan unik.... )

1) Break Up Well ( lagu baru 1st yg aku jumpa..... terus buat aku jatuh cinta ^_^ )
2) I Love You ( yg ni muzik dia ala-ala zmn dulu2, kureng sikit bagi aku )
3) One More Second ( suka sgt2... nomu2 chua...... lirik lagu ni best..... )
4) Erase All Our Memories ( rasa nak menari....hehehe aku suka....)
5) You Are Mine ( suka lirik, suka muzik.... suka semuanya...... jjang~ )
6) I Wonder If You Hurt Like Me ( jatuh leleh..... feeling....... nomu-nomu chua.... daebak.... fantastic hehehe semua amazed word aku nak sebut... -__- )

Secara keseluruhannya aku suka 5/6 lagu dari album baru ni. Dah siap dowlaod semua sekali dengan lirik lagu. ^_^ Bila hayati semua lagu dalam album ni..... Ia mengingatkan aku dengan 'kamu'.... Bait-bait semua lagu dalam album ni mengingatkan aku kisah kita. Kisah kita dari awal pertemuan sehinggalah sekarang.... Bertepatan pulak dgn tajuk album ni 'Way of Love'...

kisah cinta antara aku dan kamu.....Masih ada peluang kah??? atau biarkan ia berlalu menjadi kenangan yg sukar utk diungkapkan.... Ottoeke??? *_*


::: Kamu ~ Sukar ditafsirkan dgn kata-kata.... kerana kamu hanyalah kamu..... Itu yg aku pasti ttg kamu :::

No comments:

Post a Comment