daebak ^_^

Thursday, April 19, 2012

Chingu aka Friend aka Sahabat

Malam tadi awal aku tertidur, rasanya sebelum jam 11 mlm aku dah terlelap. Sedar-sedar tengok jam dah pagi huhu Tidur yg nyenyak dan nyaman betul.... Bila dah sedar dari tidur, sempat termenung jap. Teringat mimpi apa malam tadi. Mimpi yg bercampur-campur. Mula-mula aku mimpi muka cikgu-cikgu yg sama mengajar dgn aku. Lepas tu beralih ke mimpi lain pulak.

Mimpi yg kedua lagi best sebab muncul muka-muka sahabat baik aku. Nampak sangat aku rindu kat dia orang. Lama sangat rasanya kita org tak jumpa. Ye la masing-masing dah sibuk! Tema mimpi malam tadi ialah Majlis Perkahwinan kawan baik kita orang Siti Aisyah aka Aisyu. Yang lucunya dalam mimpi tu, aku dan Enot yg busy mengalahkan pengantin.


Aku dan Enot sdg sibuk mencari mana baju pengantin. Adakah patut, pengantin lupa letak baju pengantin sendiri kat mana.... Ish-ish, Aisyu...... ko mmg slumber ya-ya je... Sempat lagi dia bergurau dgn bakal suami dia. Last2, baru dia bersiap.... Yang penting dlm mimpi tu, tema wedding Aisyu warna kelabu.... Cantik sangat! (segeh Aisyu ~ pastikan in real lak ktk kena ada baju kelabu juak ok hehe)

Lepas settle majlis, aku dan Enot tiba-tiba berada di tempat lain. Tapi tempat tu aku tak berapa nak sure sebab tak jelas sangat. Apa yg pasti, masa tu suasana sejuk.... kita org kat dalam tren.... aku rasa macam kat Korea hehehe Sebabnya dalam tren tu penuh dgn tulisan Korea.... Sah la kan kat Korea hahahaha ^_^ ngeeeeee
( Enot!!! mudahan yg tok menjadi kenyataan oooo.... KOREA!!! mcm kita2 jak yg lom kawen gik... huhuhu kali masa ya kita2 mbak dirik ke Korea -_- )

Sambil tunggu perjalanan tren ke destinasi yg seterusnya, aku dan Enot sembang-sembang la... Tiba-tiba muncul pulak abang long aku.... (Wah, abg long!!! Aku rindu kat ko juak kot....) Terkejut bila abg long Stanz muncul kat dlm tren..... di Korea pulak tu..... -_-
{ Hmmm, suasana mcm dolok jak... ingat sik Enot!!!... Abg Long!!!!.... masa kita sama2 balit ke Sarawak pake MAS AIRLINE???..... kita berkumpul kat KLIA.... rindu time ya eh... bila pat sama2 nait flight gk tok????}



::: Attn to all my chingu!!! Miss U All...... :::


No comments:

Post a Comment