daebak ^_^

Tuesday, April 10, 2012

Hari yang menyeronokkan!

Salam semua.... Annyong....

Muka semua ceria, senyum pulak sampai ke telinga hehehe Gembiranya hati, esok cuti lagi!! ^_^ Hari ini je pergi sekolah, semalam Isnin pun cuti sempena Easter Sunday so sekolah ambil cuti peristiwa. Hari Jumaat lepas mmg Public Holiday.... Kira semuanya, jadilah empat hari cuti... Syok!!!!




Bila dah cuti panjang, ambil kesempatan balik kampung. Bila dah balik kampung mmg mcm2 aktiviti yg aku buat. Aktiviti wajib, makan besar hehehe Lama aku mengidam nak makan seafood. Syukur, rezeki... Auntie aku belanja makan seafood kat TOPSPOT Tmn Kereta, Kuching. Tempat favourite kita org kalau nak makan seafood... Sibuk makan, aku terlupa pulak nak snap gambar hehehe

Esok boleh la nak bermalasan hehehe mmg seronok kan kalau hari-hari cuti!

~ Counting the day! -_-

No comments:

Post a Comment