daebak ^_^

Monday, April 2, 2012

It's April!!

Salam semua!!! Anneyong!!!

Wah, lama sungguh tak update blog. Entah la, aku rasa sejak tahun 2012 ni mood berbelog ada kurang sikit. Nak kata takde story yg nak dikongsikan, aku ni mmg byk je cerita cuma malas nak mengigihkan diri nak menaip huhuhuhu

Kiranya ini n3 pertama untuk bulan April 2012.... Alhamdulillah.... syukur kepada ALLAH kerana masih diberi peluang untuk terus bernyawa di muka Bumi ini. Setelah beberapa bulan berusaha untuk mengubah perjalanan hidupku. Ternyata kuasa ALLAH itu, tiada siapa yg dapat menduga. Rezeki itu milik ALLAH...... Alhamdulillah sekali lagi......

Sekarang ni rasa macam tak cukup tangan pulak. Nak rehat pun pandai-pandai sendiri. Kalau sebelum ni rasa macam terlebih rehat. Lama juga tak layan drama korea ni. Lepas ni pun rasanya kena KIV semua drama korea yg baru..... Tak sabar nak tunggu hujung bulan ni. Takdirku mmg di negeri orang.... Kena kembali berhijrah.... *_* Moga penghijrahan ku ini akan memberi kebaikan buat hidupku~

No comments:

Post a Comment