daebak ^_^

Friday, April 13, 2012

Mood bercampur-baur -_-

Semakin hari aku rasa aku ni semakin malas nak update blog. Aduh, tengok je jumlah n3 per month, semakin hari semakin berkurangan... Entah la, mungkin mood masih bercampur-baur lagi. Sebelum ni pun bukan aktif sangat nak berbelog, tapi at least sebelum ni aku akan buat juga 1 / 2 n3 utk satu hari..... ( Mood Malas *+* )

Esok weekend la... Banyak-banyak minggu, minggu kedua di bulan April 2012 ni lah yang paling aku suka! Hari Isnin cuti, Selasa kerja... Rabu cuti balik.... Khamis baru sambung kerja lagi.... Terasa macam sekejap je nak ke hari Jumaat hikkssss sapa tak suka weekend kan???? ( Mood Suka Hati ^___^ )

Tadi buka Youtube, niat di hati nak dowload OST untuk 'Rooftop Prince', 'King2Heart' dan 'Love Rain'... Alih-alih aku terjumpa lagu 2am... Tak perasan pulak dia org buat comeback Mac lepas... Ommo, lepas sebulan baru aku tahu!!! Terus godek habis-habisan... Huarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, argghhhhhhhhhhh, ommo... ommoooooo..... Annoying..... Lambat betul aku tahu!!!!!!!!!! ( Mood Geram @__@ ceh, mengada je kan???? )

Masa nak balik rumah tadi, sembang dengan sorang anak murid aku. Aku tegur dia kenapa tak balik lagi, rupanya tunggu ayah dia ambil... Tanya tinggal kat mana, niat di hati kalau dekat aku boleh je tolong hantarkan... Sekali dia kata tinggal kat Sri Aman... Terkejut aku! Jauh bena rumah nak pergi kat sekolah. 

Lepas tu dia bgtau ayah dia kerja jual air kelapa kat pasar Serian... Oh, patut la sekolah kat Serian... Sebab setahu aku, jarak dari Sri Aman ke Serian bukan nya dekat.... Timbul rasa kecian, sedih juga... teringat masa aku sekolah rendah dulu..... Susah juga bila rumah jauh dari sekolah, di tambah lagi xde transport lain yg boleh diguna selain tumpang ayah je... Nak tak nak kena tunggu lama juga orang tua ambil di sekolah..... Bila kawan2 lain dah balik, tinggal kita sorang je kat sekolah mmg rasa sedih, takut, lapar, dahaga......
( Mood Sedih... sayu je hati.... )

::: Hidup ini penuh dengan cerita..... :::

No comments:

Post a Comment