daebak ^_^

Saturday, August 11, 2012

Suamiku Ustaz

Opps, jangan salah sangka dgn tajuk di atas.. Bukan suami aku ustaz... tak kawen lagi ni macam mana boleh ada suami hehehe ^_^


Lama tak kongsi pasal novel kat cni. Hari ni nak kongsi dengan korang semua, satu novel yang best.... Serius sejak beberapa bulan yg lepas, aku agak kurang sikit nak mengikuti perkembangan novel terbaru. Masa kat Sabah hari tu, sahabatku Anne dah sibuk cari novel ni tapi tak jumpa-jumpa..... last2 aku juga yg jumpa kat KL... huhuhu

Mula-mula aku tak tertarik hati pun nak beli dan baca novel ni. Sebabnya bila aku baca sinopsis cerita ni, agak kurang sikit di hatiku. Pastu sahabat baikku Enot pula kata yg novel ni ok. Banyak input yg boleh kita dapat  katanya walaupun jalan penceritaannya agak mendatar. Kiranya kurang konflik... Akhirnya, masa shopink raya minggu lepas, terus beli novel ni..... Tambahan masa tu tgh blur tak tahu nak beli novel pa...

Itu la org kata, 'dont judge a book by it cover'... kiranya utk ini.. 'dont judge a book by it synopsis' hihihihi.. Bila aku start je baca Bab1, terus ko teruja... lau boleh nak baca sampaai habis terus... Ye, mmg betul apa yg sahabatku kata.... banyak input yg boleh kita dapat dalam novel ni....

Bagi sesiapa yg bakal nak mendirikan rumah tangga tu amat la sesuai baca buku ni... Boleh la jadi sumber rujukan sedikit sebanyak.... Semoga dapat membina 'Baitu Islam'...

Wink, jgn tanya bila aku nak kawen... aku lambat lagi la...*_*  Soal jodoh itu milik ALLAH.... 



2 comments:

  1. zah,dah baca novel ne..mmg best..hehehe

    ReplyDelete
  2. mmg best yun... byk info juga yg leh dapat kan hehehe TAHNIAH Yun ^_^

    ReplyDelete