daebak ^_^

Friday, April 5, 2013

Perjalanan MengenaliNYA ^_^

Assalammualaikum... Anneyong... Ahlan Wasahlan...

Memulakan bicara ini dengan merungkai balik cebisan kenangan. Berjaya juga aku dowload beberapa program utk blog aku ni. Oh yeah, moga cebisan kenangan ini akan terus mekar di sanubari... yukss macam jiwang pulak ayat aku ni hahaha 

Flash back!!!

Isnin (25 Mac 2013)

Hari ni kerja!! Malasnya... Maklumlah esok dah start nak cuti panjang.... Tak sabar nak tunggu 6.30 petang, hihihi balik time!! Biasalah kalau hari Isnin, org kata Mondays Blues..... Tapi aku mcm semangat pulak, siap semua org kata muka aku berseri-seri hahaha seronok la katakan nak bercuti...... Kerja..... kerja..... sambil menghitung masa..... hahaha 

Balik time.... Bergegas tunggu bas... Alhamdulillah dipermudahkan, senang je dapat bas..... Sampai rumah sebelum maghrib. Terus pergi mandi dan siap-siap nak solat... Sambil tunggu room8 aku datang dr kpgnya, aku sempat lagi kemas barang2 aku. Takut da yg tertinggal.... Tak lama pastu room8 aku mesej... Dia gerak lambat dari kpg.... Aduh, dah risau ni sebab kalau gerak lambat takut takde bas nak ke LCCT lg... 

Mula2 mmg rasa mcm nak marah.... Tapi ada org pesan 'relax, be cool'... Yeah, I'm try... Padahal dlm hati, Tuhan je yg tahu huhuhu Tunggu punya tunggu.... Jam 10 lbh juga la sampai Stesen KTM Subang Jaya... Hmm, mmg takdir nak lambat juga.... Kena naik last train jam 11 mlm -_-

Sampai kat KL Sentral dkt2 nak jam 12 juga la.... Hati dah kata, ni mmg takde bas.... confirm kena tunggu di KL Sentral.... Pastu bila sampai dkt bahagian bas... Sah, mmg kena bermalam jap kat KL Sentral.... Jam 3 pagi baru da bas gerak k LCCT.... Mula2 da pemandu teksi tu ajak naik share dgn sorang foreigner tapi at last kami sama2 tunggu... Ye lah lau naik bas lagi berbaloi... sehala RM8 je... mana naaak cari harga serendah tu hahaha Jimat....

Arghhhh, first time ni bermalam di  KL Sentral... Kalau musim Hari Raya, aku yakin mesti meriah... Tapi, kalau hari biasa ni... Ommo, serius sunyi hahaha Bila dah dekat nak jam3 aku terus turun tingkat bawah... Ramai rupanya dah tunggu bas.... Sharp jam 3 pagi terus gerak ke LCCT.... Sampai d LCCT, hati dah tak gusar... sbb mmg ramai manusia berpusu-pusu nak check in.... Aku rasa aku je yg paling relax... Terus cari port nak rehatkan badan jap.... hahaha sambil tu sempat lagi aku sengih-sengih tengok gelagat manusia....

Dalam jam5.30 pagi dah check in siap.... sempat lagi aku pergi charger HP.... Nak cari port mandi di LCCT mmg tak dapat.... Manusia berpusu-pusu jak.... Macam banyak nak fly ke Hong Kong..... Time to fly.... ^_^


Hahahaha panjangnya coretan ku... Padahal baru permulaan.... belum masuk isi lagi tu hahahaha Isi pertama akan ku coretkan di next n3 hehehehe Lau sambung d sini mcm terlalu panjang.... Wait next n3 ya ^_^

No comments:

Post a Comment