daebak ^_^

Wednesday, April 3, 2013

Sedetik Cinta~

Assalammualaikum... Anneyong... Ahlan Wasahlan...

Terasa tangan gatal hendak menaip, otak ligat mengatur ayat... Mood untuk aktifkan blog on balik. Huh, tapi satu yg tak syok, my lappy tinggal d rumah sewa sana. Segala program yg b'kaitan dgn blog mmg fully set kat my lappy. So, terima apa yg ada dgn penuh tawaduk hahaha cuba utk update blog dengan bantuan lappy adik aku ni.... 

Banyak kisah nak story.... Rasanya pasni nak buat n3 bergambar tapi.... kena juga la nak dowload program yg selalu aku guna... Oh, ini yg buat aku jadi malas... Oh, no... suhhh pergi jauh2 ya Malas... Akan berusaha juga.... Bagi permulaan ni nak kasi panas dulu haahahaha

Memanfaatkan cuti yg ada. Sungguh rasa bahagia.... Hakikatnya ari tu cuti cuma seminggu. Namun disebabkan di akhir percutian, mendapat 'chicken pox' hahahaa cuti kena extent ^_^ sungguh suka tak terperi walaupun menanggung pedihnya chicken pox ni..... hahahaha Inilah dikatakan disebalik kebahagiaan itu ada dukanya hahaha

First, percutian KL-TWU-KK-KCH ari tu success walaupun banyak dugaan yg melanda haahaha Nah kasi cuci mata dulu...





Itu baru suku hahaha oh.... I need my lappy... huhuhu senang sikit nak adjust picture semua.... Nanti aku share lagi picture yg lain...  Bila tengok balik semua gambar tu, bisa buat aku senyum sorang2, gelak sorang2 hahahaha Nasib la di dalam bilik aku sendiri... Lau tak mst org igt aaku gila haahaha Sebabnya di setiap gambar itu ada cerita... Eh, mcm iklan Canon pulak! ^_^

Tajuk n3 langsung tak sama dengan isi.... saja letak tajuk tu sebab tadi sempat layan drama baru 'Sedetik Cinta' di TV3.... Aku layan sebab ada Awal Ashaari hahaha lama tak tengok dia berlakon sejak dia kawen ari tu..... Tengok episod 1 mcm kisah cinta lepas kawen lagi... Huh.....

Second, mengira detik hari bahagia.... Eh, bukan aku la! Sahabat aku hahahaha masing2 tunggu turn.... Sahabat, mungking doa kamu dimakbulkan hahahaha tunggu kehadiranku nanti.....

::: Setiap yg berlaku ada hikmahnya.... Percayalah di kala duka melanda, di pengakhirannya nanti ada jua kemanisan.... Rahsia ALLAH tiada siapa yg dapat menjangka.... Kun Fayakun~ Peace No War ^_^ :::

No comments:

Post a Comment