daebak ^_^

Wednesday, October 16, 2013

Berpindah ke pejabat baru -_-

Assalammualaikum... Anneyong... Ahlan Wasahlan...

Hari ni rasa macam hari Isnin hehehe al-maklum semalam cuti umum kan.... biasa kalau aku gerak dari Serian dalam jam 7am, jam 8am dah sampai ke pejabat.... tapi tadi jalan jammed pulak kat Bt 10.... oh, my bad.... tak suka bila jammed kat situ sebab kereta sangat kurang ajar, suka nak cilok jalan orang.

Last2 sebelum 8.30 gak aku sampai kat office... Hari ni hari bekerja yang paling sempoi aku rasa... Pergi kerja pakai baju t-shirt je sebab hari ini kita org berpindah ke pejabat yang baru...


Packing semua barang letak dalam beg plastik... Boss kata jam11 baru lori datang... What??? Dah la barang semua dah siap packing... nak buat kerja mmg tak boleh.... Kesimpulannya, kita orang menyembang je kerjanya..... sambil tu ambil gambar.... kononnya, kenangan sebelum pindah ke pejabat baru...


Dia orang kat office ni kalau menyembang mesti buka topik pasal rumah tangga... aish, aku ni pasang telinga je la... lucu pulak dengar cerita dia orang.... ambil ilmu awal, nanti senang... hahahaha tunggu punya tunggu, jam11 lori tak sampai2... start la kita orang membebel.... dah la kerja banyak yang tertangguh... pening kepala aku bila fikir file yang kena running hari ni -_-


Setelah menghabiskan masa setengah hari dengan bersembang kosong, baru kita orang pindah ke office baru.... Ommo, sampai kat office baru keadaan masih kucar-kacir... So, belum ada lagi gambar untuk tatapan kalian... Ingatkan dah sampai di office baru dah boleh mula buat kerja... hmmm, kita orang sambung kerja dengan menyembang lagi hahahaha betul2 la hari ini.... hari yg bekerja yang paling sempoi... Nampaknya esok akan jadi hari yang crack bagi kita org... kena stay back sampai malam la gamatnya... Dah la file melambak.... andheyooo!!!

:: Aku rasa aku lebih suka office lama sebab office lama aku dulu dekat dengan airport... kebetulan meja aku mengadap tingkap... jadi hari2 aku boleh tengok flight take off.... siap kira lagi berapa flight MAS dan AirAsia hehehehe office baru aku sekarang kat bt3, mengadap dengan hospital Timberland.... ommo, nampaknya bunyi flight dah tukar kepada bunyi ambulans..... huaaaaaaa -_- ::

~ tomorrow will be a tuft day for me... 300++ file in 1 day.... crazy + headache @_@

No comments:

Post a Comment