daebak ^_^

Tuesday, October 15, 2013

From Her ♥

Assalammualaikum... Anneyong... Ahlan Wasahlan...

H.A.D.I.A.H ~ Siapa kata hadiah ni hanya boleh diberi pada hari jadi ataupun ketika menyambut sesuatu perayaan..... Hadiah ni tanda kita ingat dan menghargai seseorang tu tak kira masa..... Ia terpulang pada niat seseorang tu....

Walaupun hari jadi aku dah lama berlalu... aku dapat juga something from her..... datang dari jauh siap bawa hadiah lagi untuk aku.... love it so much......


Wewewe plastic bag pun dah pink siap Hello Kitty lagi.... dalam hati dah bunga-bunga, mesti benda dalam tu pun Hello Kitty hikhikhik ^_^


Yezzaaaa tekaanku betul belaka..... It's Hello Kitty!!!! hehehehe syukran mummy..... suka sangat.... dah la dari KL ke Sabah pastu siap bawa amplang 1kg ditambah lagi dengan hadiah ni..... terharu yang amat...... Bertambah lagi koleksi Hello Kitty izah eheeeee ^_^

Sayang nak guna jadi simpan bersama koleksi yang lain.... Niat nanti kalau dah ada rumah sendiri nak buat satu bilik khas untuk letak semua hadiah dan koleksi Hello Kitty yang aku ada.... Thanks pada sahabat.... Tak susah kan nak bagi hadiah untuk aku... hehehehe ^_*

No comments:

Post a Comment