daebak ^_^

Tuesday, October 15, 2013

Transform...

Assalammualaikum... Anneyong... Ahlan Wasahlan...

Hehehe sejak dah bergiat semula ni.... feel lama dah menular kembali... pasti akan cuba nak cari topik atau cerita yg nak dikongsi di ruang teratak usang aku ni... cecece finally terfikir nak tukar tittle blog... 

Dulu >>


Tittle blog nampak sangat korea ko.... hahahaha siap Anneyong Haseyo lagi.... masa tu addicted sgt dengan korea sampai tittle blog terus guna ayat tu..... Semenjak umur dah meningkat ni terasa macam ala-ala nak transform pulak chehhhh ^_^

Kini >>

Aku transform ke alam ala-ala lebih matang sikit kononnya.... Tukar terus ke 'Bicara NurZah'.... Mula2 nak letak Bicara Hati tapi bila fikir balik macam poyo.... eh, sama je dengan tajuk novel.... drama.... bla.... bla... orang nak yg lain sikit baru ada kelainan kan.... tup... tap... idea datang.... ambil nama sendiri tapi gabungkan supaya nampak simple dan bermakna eheee.... Maka terhasilnya 'Bicara NurZah'....

~ Melayan cerita Love You, Mr. Arrogant tadi.... Bunga-bunga cinta sudah berkembang mekar.... yuhuuu tak sabar nak tunggu dia org jatuh cinta! 

No comments:

Post a Comment