daebak ^_^

Monday, June 9, 2014

Hari pertama di tempat baru ^_^

Assalammualaikum... Ahlan Wasahlan... Anneyong...

Hewhew kata nak rajin update blog tapi huh ini la org kata cakap tak serupa bikin hahahaha malas aku wei sebab line tenet lembab semacam.... Aku jadi mcm siput gak.... Tapi kan kalau ikut cerita siput dan arnab, wlpun siput ni lembab tapi in the end dia gak yang menang... hehehe eh, ado pulok ke siput n arnab hahaha bukan arnab dan kura2 ke hahaha izah.... izah... byk bebeno la tapi tu.... pak pandir btl la... intro yg melampau.....

Ok, balik pada cerita sebenar.... Hari ini 9.6.2014, officially started my job at new company... Actually, doing a same job as previous company just some changes according to system, calculation, figure, matrix and of coz with new boss, friend and environment.....

Hmm, so far.... doing better coz my new bos was helpful n teach me from A to Z.... dah la aku duduk sebelah dia weiiiii hahahahaha mmg jadi pekerja contoh.... jadi budak baik.....

Lau cerita pasal sistem, aku lagi suka sistem company sblm ni.... Sistem skrg mcm kuno ckit... eh, mulut hahaha xde la sebab mcm serabut sikit jd kena take time nak review semua figure and update macam2... lain padang lain la belalang nya kan.... xpe lama2 nti biasa la.... janji bos aku baik.... hope selamanya la baik.

Duduk sebelah boss nama start from J gak... org depan aku pun start nama J gak.... mmg dikelilingi oleh jack n jill la aku ni.... hahaha ok lah sebelum aku merapu entah apa2 lagi baik aku stop dlu d sini. Esok nak bangun awal gak... Selamat Malam semua....

:::: rindu dgn boss aku previously yg di Hq, KL... Mr JJ gak... dia pun baik tapi syg jauh d KL.... Kalau la boss aku d branches Mr JB tu tak buat hal rasanya aku xkan resigned dr company previously.... kenapa la org yg baik kena jauh dari aku huhuhu thanks Mr JJ coz being my good boss.... tq 4 everyting u had done 4 me.... appreaciated it so much...... hope ur team will success more in future... gud luck sir:::

No comments:

Post a Comment